
”Ikke et ondt ord om mine tidligere arbejdspladser, men her er der altså bare et sammenhold udover det sædvanlige. Når vi er en relativt lille virksomhed, kan man ikke rigtigt undgå at komme hinanden ved. Vi deler viden, erfaringer og røverhistorier, og der er kort vej til et godt grin hver dag. Hvert år tager vi en tur til udlandet, og sidste år var vi tre dage i Italien, hvor hyggen var i fokus. Det skaber et super fedt arbejdsmiljø, hvor man glæder sig til at møde op hver morgen.”
– Michelle Peters Hindse, Teknisk Designer, CK Land
Vil du sørge for, at det hele spiller hos CK Land?
Har du styr på tal, og er du en haj til administration? Har du et misundelsesværdigt servicegen, og kommer du godt ud af det med alle? Så er dette job noget for dig!
Hos CK Land A/S er vi 17 dygtige specialister inden for fast ejendom, byggepladser og teknisk opmåling samt 3D scanning. Siden 1980’erne har vi opbygget en stor ekspertise, og vi sætter hver dag vores aftryk på ejendomsudvikling i en lang række store projekter i hele landet.
Bliv en del af en virksomhed med vokseværk
Vi har en masse spændende opgaver, der ligger og venter, og derfor leder vi efter én som dig. Da vi er vokset ud af vores rammer, rykker vi til marts ind i nye omgivelser i et lyst, åbent og moderne kontor i Holte langs Kongevejen tæt på Holte St.
Med dine kompetencer og kvalifikationer som økonomi- og administrationsmedarbejder sørger du med din rolige facon for, at der er styr på bøgerne, og at det hele spiller på kontoret. Du kan indgå i en mindre organisation, hvor tempoet er højt, beslutningsgangen er kort, og samarbejdet er tæt.
Hvilke egenskaber kendetegner dig?
- Erfaring med administrative opgaver: Du skal have erfaring med administrative opgaver, da du fra første dag kommer til at spille en vigtig rolle hos os. Det er derfor en stor fordel, hvis du har en uddannelse inden for økonomi og/eller administration.
- Rutineret bruger af Office og gerne E-conomic Dine opgaver vil bl.a. bestå af at holde styr på kalendere og bogholderiet. Derfor skal du vide, hvordan Outlook fungerer, og meget gerne også have erfaring med regnskabsprogrammet E-conomic.
- Samarbejdsevner og serviceminded: Ledelsen vil ofte have brug for din kyndige assistance, ligesom du også vil skulle tage imod opkald udefra med et smil. Derudover skal du bl.a. sørge for at bestille kontorartikler og forplejning, samt planlægge påskefrokosten og morgenmad.
- Overblik og selvstændighed: Du behøver ikke at være jonglør, men du skal kunne navigere i en hverdag, hvor prioriteterne og dagens opgaver kan ændre sig fra morgenstunden. Det er op til dig at prioritere opgaverne, så vi forventer, at du kan arbejde selvstændig og driftsikkert.
- Køreegenskaber: Nogle af dine opgaver vil til tider kræve, at du har kørekort til personbil.
Du kan glæde dig til:
- En virksomhed i udvikling: Du kommer til at spille en vigtig rolle i vores fortsatte vækst.
- Fleksible arbejdsforhold: Din arbejdstid vil som udgangspunkt være mellem 25-30 timer. Vi lytter til dine ønsker.
- Gode ansættelsesvilkår: Du får en konkurrencedygtig løn, pension og sundhedsforsikring.
- Et uformelt arbejdsmiljø: Vi hjælper hinanden, lytter til hinanden og samler hinanden op, når der er brug for det. Latter er den bedste medicin.
- Et stærkt sammenhold: Det skal være sjovt at gå på arbejde – og vi hygger os! Derfor tager vi bl.a. på en årlig teambuilding tur til udlandet.
- Nyt og lækkert kontor: Vi rykker ind i nye rammer ved Kongevejen i Holte til maj – og der er en plads reserveret til dig!
Du kan se frem til følgende opgaver:
- Assistere projektledere ved fakturering og øvrige opgaver efter behov
- Assistere ledelsen med økonomiske fremdriftsrapporter
- Håndtere leverandørfakturaer
- Indkøb af kontorartikler, forplejning m.v.
- On-boarding af nye medarbejdere
- Planlægning af sociale arrangementer, morgenmad m.v.
- Telefonbetjening
- Generelle administrative og praktiske opgaver
Ansøgningsfrist d. 10. marts med forventet opstart d. 1. maj.
Send en kort motiveret ansøgning og dit CV til administrerende direktør Esben Hansen på mail es@ckland.dk. Hvis du har spørgsmål, er du også velkommen til at sende en mail til Esben, eller give ham et kald på tlf. 28722792.

"*" indicates required fields
- 45 81 07 35
- ck@ckland.dk